3 dagar kvar =)

heej nu sitter jag här och bloggar och lyssnar på musik 3 dagar kvar till jullov! 3 dagar jag e glad =) Idag har jag vart i skiolan vi såg en film på no den va okej, sen åkte jag och alice till vällingby letade julklappar vi hade mysigt. när vi åkte hem fick vi lite panik vi sprang på ett tåg vi trode ett tag att de va fel men vi hade sprungit på rätt tåg =)


du lyssnar du på: Anna grace-you make me feel(radio edit) just nu =)
favorit ämne:  får man ta rast?
kläder du hade idag: brun kofta,jeans
smink: foundation,mascara
vilken skostorlke har du:    39 =(
favorite snack: ben&jerrys

har du pratat skit om en kompis: Ja
=/
ångrar du det: ja
har du skrivit i din blogg:  jaa :S
är du rädd för insekter: Ja!!
vem skulle du inte klara dig utan: alla vänner typ men särsklit LInda t, Lollo och alice
har du fått IG: nääe bara G- =)
har du blivit dumpad: njaa typ inte..
har du dumpat nån: japp.


puss och kram gulbanana

/michelle 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0