andra advent

Hej nu är det andra advent jag har sjukt ont i huvudet vet nt varför. men idag spelade vi 2 matcher den första mot sigtuna vann i med 10-2 =) den andra mot råsunda vart lite problem personligen tyckte jag de spelade väldigt fult det vart 3-2 till de var ävn väldigt halt golv jag vart utvisad för "hårt spel" jag e strak =)  Men  det är väldigt snart julafton måste fortsätta hitta julklappar!!  prao på dagis imorgon önska mig lycka till!


favorit låtar just nu:

basic ellement- Touch you right now   just nu favolåten äälskar den!!
crossfire- Lady  
Guro josh- Ininty 2008         
ne-yo-closer
ac/dc- Thonderstrock (crookers remix)

mina favolåtar just nu =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0