Hejsan hopppsan Karlsson

Hellu idag har jag verkligen inte gjort någonting!!!! ska nog gå ner lite på stan måste köpa ett par solglasögon till Kreta mina förra gick ju sönder i Falun råka sätta mig på dem tror jag vet inte?? sen ska jag väl se om jag hittar några snygga kläder. Alice som idag åkte till Frankrike har en väldigt trevlig blogg faktist läs hennes blogg   www.alliice.blogg.se den e riktigt kul.eftersom hon beskriver mig som ett busfrö som skrattar hela tiden så måste väl jag beskriva henne!
ALICE: En gullunge som man blir glad av.
jag hoppas vi träffas när hon kommer hem!! sen har jag läst andra trevliga bloggar www.iccos.blogg.se e trevlig så lägg inte ner den Isabelle.

Alice hr ett par skit snygga skor som ser ut så här när jag väl tänker på alice  jag bjuder på en pinne också =)alice snygga skor

AIK spelade ju match igår jag har inga bilder från matchen jag har bara den här bilden från gefle-AIK gävle har en lite arena!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0