Kreta Imorgon!!!

Hola! nu är jag hemma tillfälligt för imorgon åker jag tilll kreta planet går jätte tidigt men det tycker jag är skit kul =)
men men blir ju lite fundersam ska jag få plats med all packning i en sådan liten väska (en jätte liten resväska) jag sa att jag kunde ha den och jag tror allt kommer att funka efter man har fixat lite, jag är ju bara borta en vecka men man måste ju ha många finna klädesplagg med sig. Idag var jag på bio jag såg Sex and the city jag vet jag är väl lite efter men jag har inte kunnat se den tidigare!!  men den var jätte bra tycker jag.




Kommer inte kunna skriva på en max tre veckor

stooooooooora kramar

/Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0