GRÖNAN!

igår va Lollo,Linda den okända personen och jag på grönalund. Tidigt igår morgon fick jag ett sms där det stog en till hemlig person följer med inne vid centralen fick jag reda på att det var dilldidill eller vendelah som hon heter.Men när bussen kom fick vi inte gå på?! men det var nog för att det var så mycket folk på bussen men det kom en till efter typ 3 min så jag övelever. Inne på grönan åkte vi nästan allt jag åkte 41 attraktioner vilket slog mitt gammla rekord 26? men vi hade skit klu och sprang runt där fast jag klarar inte popexpress jag mår riktigt illa, sen åt vi fish and chips och glass såklart jag tog den största glassen en tivoli våffla. men vi hade skiit kul!



pöss


/Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0