HOLA!

Nu är jag hemma i två dagar sedan blir det Landet med Små kusinerna och farmor de har längtat läänge efter det här så det ska bli kul. Imorgon ska jag på konfermation min andra kusin Isabelle konformerar ( om det stavas så?) sig GRATTIS ISABELLE
Men nog med om vad som kommer att hända i måndags spelade jag golf jag i inte så värst duktig men det gick okej, i tisdags var jag ute och sprang (jag känner mig jätte aktiv) sedan badade jag och Lollo det var kallt. I onsdags spelade vi golf igen den här gången gick det jätte bra! jag kanske skulle satsa på golf?? nej vi låter Annika sörenstam sköta det.I torsdags (igår) var vi på Ludvika festen då var det en guitar hero tävling Lollos bror William gick vidare lycka till i final william om du läser det här! sedan lyssnade vi lite på BWO och tog några lotter en åkte hem. Idag åkte jag hem såklart tåget var förrsenat  så nu är jga jätte trött.

topp tio i veckan

1.Golf                                 kul sport
2.Vädret                             äntligen börjar sommaren komma!
3.Studsmattan                   vad skulle man annars göra?
4.Ludvika festen                då kommer staden till liv
5.Sovmorgon                      behöver jag förklara?
6.Pappas mat                    Pappa lagar god mat
7. Humor serier                 Simpson,Scrubs det gör mig glad!
8.Morden i midsommer           spännande
9.Roliga sms                                 alltid roligt.
10.Glass                                      sommar utan glass är ingenting!


Dåligt denna veckan.

1.Dåligt väder                    det är hemskt!
2.myggbet                           kliar kliar kliar
3.kallt vatten                       Jag vill bada mer!!
4. Allergiska reaktioner     hemskt


ha det gött

/  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0