Onsdag och torsdag

hellu nu skriver jag för både onsdag och tordag. Vi börjar med onsdag igår var jag på bio jag såg Indiana jones den var ganska bra tycker jag =) innan hade jga ätit sovulaki stavas det så? men i alla fall det var väldigt gott. SEn åt jag ju lite godis till filmen =) Idag (torsdag) så var jag på moderna museet med skolan eller några från 7b,7c (där jag går)  och 7e vi gick där och studerate konsten (hahah) nee jag tycker det var ganska ointressant faktist mne sen hade vim en tävling där man skulle ta kort på saker som stog på en lista vi tog allt på listen i vår grupp =) men de andra var först så det vart en delad första plats  Så det var det bra ni skulle sett vår männskliga pyramid så j*vla snygg! Men i helgen ska jag till landet och fira Sveriges dag och bada. så jga kommer inte kunna skriva i bloggen eftersom vi inte har en dator på landet =( men  jga berättar vad som hände någon dag nästa vecka.



/Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0