10/11

hej nu sitter jag här och bloggar har pluggat jätte mycket idag har verkligen fullt upp i veckan! vi får se om jag hinner allt jag vill hinna. Idag var skolan precis som vanligt  det ända roliga var när vi slutade skolan jag och alice gick och prata gammla minnen ibland saknar man gammla tider. Jag saknar även Lollo&linda vi hade så himla mysigt i helgen. vi träffas på fredag nästa gång hur ska jag klara mig? det kommer nog gå =) det gick inte så bra på innebandy matchen igår vi förlorade stort men  jenni räddade en straff och de gjorde inget mål under power play. snart kommer jag tillbacka! jag är även himla trött på alla som sviker laget och andra personer svek varför kan folk göra så? det går ju och klara det utan svek det är det som är så irreterande svik inte era vänner, för då kan de göra samma sak mot dig tänk på det!


puss och kram skumbanan

/Michelle

Kommentarer
Postat av: Linda

saknar dej<3

2008-11-13 @ 09:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0