3 november

Heej idag har det vart en ookej dag nte så där jättebra har sovit riktigt dåligt och hade tydligen gått i sömnen jag hade även sagt att jag inte klarade av banna 1 jag vet inte varför jag går i sömnen? sen var jag hos doktorn och tog en spruta kom 10 min sent till skolan p.g.a spruttan.  Sedan kom jag på att alice och jag missade repet för höst konserten imorgon ska sjunga 3 låtar med kören jag kan kanske 2 jag har ingen text och öva på så vi får se hur det går man måste även ha på sig ett par svarta byxor och en röd,gul eller orange tröja, Jag har inga svarta byxor och bara fula tröjor, och inte nog med det så måste jag vara där 07:30, Jag kommer även bli helt utskrattad av hela skolan och jag tror inte min lärare gillar mig. Kan det bli värre?? det  finns försej possitiva sake också ena läraren gillar mig och jag har större chans att få MVG i musik och vi får mackor och salta pinnar, men måste gå nu ska nog äta en glass



pöss och kram

/michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0