7/11

nu sitter jag är och pratar med linda sötnöt här är en del av våran konversation:

jag ringer polisen de är vid ditt hus om 3 sek

du fattar inte hur sjukt mkt jag älskar dej <3 säger:

hhahaha

Michelle säger:

1,2, treeeeeee booooooooooooooooooooooooooom

du fattar inte hur sjukt mkt jag älskar dej <3 säger:

haha

Michelle säger:

nu är de i jennys rum

du fattar inte hur sjukt mkt jag älskar dej <3 säger:

haha

Michelle säger:

i björns ru,

Michelle säger:

*rum

du fattar inte hur sjukt mkt jag älskar dej <3 säger:

men det ligger ju åt fel håll haha

Michelle säger:

hahaha de kanske är i pooooolen??

du fattar inte hur sjukt mkt jag älskar dej <3 säger:

aaaaaaaa

Michelle säger:

lr hos nils herman??

du fattar inte hur sjukt mkt jag älskar dej <3 säger:

jjjaaa där är dom jag ser dem i hans hus i hans sång ligger 4 poliser i uniform och trängs

Michelle säger:

ooh noo det är 5!!

du fattar inte hur sjukt mkt jag älskar dej <3 säger:

ooooojjjj

Michelle säger:

men nu kmr en jätte ödlas också!!

du fattar inte hur sjukt mkt jag älskar dej <3 säger:

wow

Michelle säger:

ser du den?!

du fattar inte hur sjukt mkt jag älskar dej <3 säger:

du fattar inte hur sjukt mkt jag älskar dej <3 säger:

den ligger nog längst in

du fattar inte hur sjukt mkt jag älskar dej <3 säger:

det är mörkt och svårt att se

Michelle säger:

duka!!

du fattar inte hur sjukt mkt jag älskar dej <3 säger:

okej gaffel, kniv, tallrik och glas vad mer

du fattar inte hur sjukt mkt jag älskar dej <3 säger:

'??

Michelle säger:

what??

du fattar inte hur sjukt mkt jag älskar dej <3 säger:

du skrev duka

Michelle säger:

hahahaha *ducka *stolt

du fattar inte hur sjukt mkt jag älskar dej <3 säger:

hahahahahahahahahahahaha




love u linda!!

 Puss och kram gulbanan



/Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0