heej

Hej nu sitter jag här måste snart städa =( men ibland måste man väl. Idag fick jag mitt andra Mvg i svenska jag är bra på svenska. Igår så tog vi lagfoto på innebandyn de va kul jag träffade mina sötnötar och så.  Linda och jenny stog och bråka vems boll det var (syskonfight) då råkade lollo sjuta upp den på läktaren där det är låst jag vet vet inte hur länge vi låg på golvet och skrattade linda och jenny tyckte inte de va så kul. Sen skulle vi ta kort med klubban man fick stå hur man ville jag tänkte köra Lena ph style men sen fick jag höra att bilderna skulle upp på hemsida oopps tänkte jag och gjorde inte det!

                                                                            Dagens
outfitt:         Blå långaarmad tröja(gina) jeans (gina)
smink:                 foundation,mascara, rouge
bok:                guiness record bok( tittade i den under tiden vi skulle plugga svenska)
Tråkigaste:        spanska prov
låt:                        nån salasa låt vi hörde på musiken
ord:      ouff! alice och jag gick och sa det hela dagen
finaste:    alice stövlar
intresse:  städa
mat:               nåt äkligt vi fick i skolan
humör:            trött
flumm:            när jag inte hade några armar


pöss och kram skumbanan

/michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0