Hola

heej idag har jag vart i skolan som vanligt. Vi hade spanska förhör jag tror det gick bra kände mig säker så jag får nog inte IG. Sen sitter jag och funderar på julklappar eftersom mina föräldrar är väldigt nyfikna på vad jag önskar mig.Jag har inte kommit på så många saker pengar vill man väl alltid ha så det önksra jag mig. Jg tror jag ska träffa LInda i helgen det ska bli jätte kul i sådant fall eftersom det va jätte längesen sedan vi träffades vi brukar alltid åka in till stan och ha det jätte mysigt. Så vi får hoppas, Sen hoppas jag att sonia kommer på matchen på söndag annars får jag sita ensam och titta eftersom jag inte får spela p.g.a operationen så det hoppas jag. Imorgon är  det konsert igen jag får hoppas att det inte blir lika pinsamt som förra gången då jag trilade på alice

Önska mig lycka till!





jag bjuder på en gammal bild på mig


puss och kram gulbanan

/michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0