honey I´m home

Heej nu är jag äntligen hemma men jag har haft det bra på landet, Det kändes grått och tråckigt när jag kom ditt på fredag men när jag vaknade på lördag morgon va det fullt med snö ute jag blev som tre igen  och jag vet nt hur många snö änglar jag har gjort den här helgen! Jag älskar snö. Men sen så har jag mest vart med Lollo vi  har spelat super mario sjukt kul och tittat i hennes skolkatalog, Jenny ser fett ut som en modell, Sonia har en läskig hand på táxen och Linda vart söt. Lollo vart också fin.   Vi har också fått våra skolfoton jag blev som vanligt ful . Nu ska jag äta  varma mackor och imorgon ska jag till doktorn och ta en spruta =(


Topp 5 i helgen

1. Snö
I love it!

2.Super mario

3.Filmer

4.Glass

5. en skön säng

dåligt i helgen

1.Mobilräkning



det va det ända dåliga!



puss ch kram gulbanan

/Michelle

Kommentarer
Postat av: Linda

jag blev inte fin!!! fast de där me sonias hand stämmer faktiskt, den e läskig!

2008-11-05 @ 14:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0