söndag

hej hej

 hoppas alla mår bra! jag mår sådär är lite depremerade eftersom helgen redan är slut! det går föööör fort. jag har ju vart på barnens ö med min konfermations grupp och vi hade jätte kul tyckte jag. det kom snö på lördagen så vi hade snöbolls krig det va jätte kul! men sen gick jag och sophie in och danasade lite för att bli varma typ vi frös och så kom linda och filmade och så kom sandra och dansade med oss, efter en stund så trilade jag vilken är det ända jag gjort under helgen trillat och börjat asgarva. Jag fik dela rum med linda men hon va inte glad att dela rum med mig eftersom jag andvänder väldigt mycket hårspray =). men vi hade kul.

vanligaste orden!

Linda: sorgligt
Leon: Men lägg av
Michelle: hahahahha

De här orden har jag +alla andra fått höraLinda sa sorgligt hela tiden i slutet fick sandra så henne varje gång hon sa sorgligt, Jag kom på på bussen hem att Leon säger men lägg av väldigt ofta varje gång någon skämtar med honom så säger han men lägg av. simon sa bratwurst några gånger men inte lika många gånger som alla sa ´"sina" ord.


puss och kram gulbanan

/Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0