Söndag

hej idag är det första advent =) var i kyrkan idag med Linda det var lite mysigt! sen så  gick jag hem och trode jag skulle få en riktigt tråkig dag ingen svarade när jag ringde eller smsade alla var typ med sin släkt eller nåt men eftr ha suttit hemma en stund så ringde lollo hon kom hem till mig och vi hade jätte kul. jag kan knappt förstå att vi känt varandra i minst 10år!  vi har gjort så himla mycket tillsammans. men vi hade iaf skit kul hela kvällen jag borde gå och damma min bokhylla mamm och pappa vill att jag gör det =(          



hittade den här *host* fina *host* bilden på lollo och mmig från i sommras



puss och kram gulbanan

/Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0