29 oktober

God morgon jag är faktist ganaska pigg idag även fast jag inte kunde somna igår och gick upp tidigt idag. Jag har ändrat lite på min blogg men vill ha en snygg design problemet är att jag inte vet hur man gör, Det måste jag ta reda på.Jag vet ju inte om jag ska fortsätta eller sluta blogga,  Så jag kommer blogga lite när jag känner för det jag ska föröka göra det så ofta som jag sitter vid datorn! dag ska jag åka till Vällingby med Alice och shoppa jag vet inte vad jag ska köpa jag vill ha en skön stickad kofta jag får se om jag jittar någon snygg.

 Förra gången vi var i  vällingby hittade alice de här skoren jag tyckte dom va ganska snygga med mina fötter e breda och jag suger på att gå i klackar så det vart inget inköp av nya skor.
på tanke om att gå i klackar så har jag nog snubblat 100 gånger jag suger verkligen på att gå i klackar! Det är väldigt pinsammt när man går på stan och snubblar,  Det är väldigt kul för sig jag börjar alltid skratta och alla runt mig också =). Men men det ska jag också lära mig att gå i klackar!



Puss och kram gul banan

/michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0