heej

Hej hej, Nu sitter jag här och bloggar igen. Imorgon åker jag till dalarna med Lollo och är där till sändag Jag hade velat va hemma på halloween men jag har inte varit på landet på länge så det är lite skönt och bara slappna av! Idag va jag och alice i vällingby och shoppade Jag köpte en tjocktröja nästan stickad på Gina och alice köpte en macka.sedan busade vi lite, mer än så får ni inte höra.  Jag har hittat en t-shirt på top shop som jag verkligen gillar men jag har inte så mycket pengar och måste ju snart köpa julklappar det är inte så långt kvar till Jul.  typ 2 månader. eftersom Lollo åker till asien ska vi fira jul innan hon åker. Jag kom också på att jag glömt ställa om min mobil det är ju vintertid nu! det lede till att jag åkte en time tidigare för att träffa alice men det gick bra hon kom lite tidigare.

jag har inte laddat upp bilderna så jag bjuder på en gammal bild




puss och kram

/michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0