Hola

heej hej jag trode ju att jag skulle sluta blogga men det blir nog några inlägg till =) Idag har jag varit i stan med min älskling, Lollo vi har bestämmt att vi ska börja jobba, Är lite panka. men vi köpte lite saker

MIchelle: ett par jeans+ en milkshake                      Lollo:En tröja + benvärmare+muffin

Det var väldigt lite saker men vi hade kul. Nu sitter jag här och lyssnar på  musik, Måste nog snart gå och lägga mig ska nog upp tidigt måste plugga lite. Det känns inte så kul eftersom det är höstlov men annars kommer jag komma  efter och få IG, lite orolig för det där med betyg faktist, Det kan ju påverka hela mit liv,Jag vill INTE bli mislyckad, I sjuan tyckte jag att jag var duktig i skolan fick ofta lla rätt nu får jag typ aldrig det men men det blir väl bara bättre. har funderat lite jag måste bli nyttig! annars kmr jag få dålig kondition och bli fett, Så inge mer onyttigt för min del vi får väl se om jag lyckas!



/ en filosof vid namn Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0