ännu ett svar på tal

                                           
eftersom ni är så nyfikna..
Är det sant att du är uppmärksammhets beronde och failar allt du gör med flit? och att du bara utnyttjar dina vänner?
jag blir sjukt irriterad när jag läste det här men tänkte att det var lika bra att svara på NEJ inget av det här är sant. Jag misslyckas med ganska mycket och skrattar åt det men jag gör det absolut inte med flit.. Uppmärksamhets beroende är jag inte! jag  tycker väl det är kul med liiite uppmärksamhet. Och va fan utnyttjar mina vänner vart har du hört allt ifrån? jag älskar mina vänner och utnyttjar inte dom på låånga vägar.. Jag skulle inte klara mig utan dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0