fantastisk

Heej alla söta läsare!  dagen har vart helt underbar faktist.. det känns verkligen som sommar jag och Lollo åkte in till stan och shoppade loss! Lollo köpte en ai tröja och en jagcka jag köpte barar en jacka från beyond retro. Vi åt indiskt mums! sen drog vi hem till Lollo och satt på balkongen och spelade kort och åt hallon sjuukt mysigt.  Hade lust att dra och träffa lite folk efter jag hade vart hos Lollo men fick extremt ont i huvudet så det vart Robinson på Tv hemma.
Imorgon är det aik-halmstad ska bli sjuuukt´kul! 
                                                
PUSS!                      

Kommentarer
Postat av: lina

jag spelar i balrog f93 :D dudå? <3

2009-04-05 @ 21:21:39
URL: http://linakrogstad.blogg.se/
Postat av: Michelle

jag spelar just nu i SIK f94 men det laget ska läggas ner så jag vet just nu inte vilket lag jag ska byta till ;)

2009-04-06 @ 11:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0