fredag!

Fredg och jag är socker förbud det suuuger! nu vill jag ha en glass och mysa med mina vänner det blir nog iaf mysa med vänner men just nu har jag huvudvärk och mår illa så vi får se...Nåt annat som är värt och tänka på är hur DÅLIGT det gick på kemi provet det ser verkligen ut som ett IG. Idag har jag hela dagen kännt mig helt sjuk i huvudet har trillat lite överallt typ,igår  gick jag in i en bänk jag är verkligen fail hahaa.  men vi får se vad som händer idag  planen var ju att träffa några roliga personer men jag vet som sagt inte om jag orkar.
                                                               
           och jag vet att bilden ser hemsk ut!

PUSS'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0