Landet idag

Hejj alla söta! Gårdagen var kul. Jag mötte sonia i ursvik och vi gick hem till LInda men hon ville inte komma ut till oss först. Så vi tog bussen till Hallon för att köpa lite Godis.  men där inne så tappade sonia sin mobil men vi tog upp den. sen när vi gick därifrån och mötte Linda i Ursvik så hittade inte sonia sin mobil helt plötsligt ringde det på min mobil och det var sonias mobil..det var sjukt läskigt och svarade gjorde Sonias mamma. En kille som gått föbi hos flera gånger under dagen hade hittat sonia mobil.. jag tycker att det är läskigt.. nu måste jag packa för jag åker till landet med Lollo senare idag. Jag kommer inte kunne blogga förrns måndag :(
så ni får en video :)
  
       Alice vet inte om att jag filmar ;)                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0