Mysig måndag

hejasan hoppsan darlings!  Hur har er måndag varit? min har varit mysig so far!  jag tog en ordentlig sovmorgon sen tog jag ett skönt bad, Log och lyssnade på musik och läste en tidning sjuukt skönt! sen städade jag mitt rum.. det var tråkigt så då kom jag på att  wedin skulle till optinkern och det var i sumpan. så jag smsade henne att hon skulle komma hem till mig och käka glass. Vilket hon gjorde fast hon tappade halva sin glass i gräset ;) fast som tur var åt vi 2 glassar eller jag gjorde (fettobarn). Vi vandrade runt och pratademi sumpan... behöver vi berätta att vi eller JAG skämmde ut mig hahha. men va fan  det var kul!
snart kommer Lollo då blir det partajj!
                  
        
PUSS!                
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0