Onsdag

hello darlings! idag är det onsdag halva veckan har gått jippi! idag så har jag bara kännt mig totalt överaktiv och flummig.Lyckades inte lura nån förutom jenny hahah typ världens tråkigaste skämt också men hon gick på det :) L
Något annnat kul var att Lollo mjölade LInda wedin idag :D jag var inte med men  jag hade köpt mjölet (a) jag ska lägga in filmen på bloggen så fort jag får den! det var sjukt kul.. annars har jag och alice gått oh skrattat och sjungt "lilla snigel akta dig"  vid islandstorget och skrattat. hoppas ni också har haft en trevlig onsdag och våren börjar ju komma!
Nu ska jag vara duktig och plugga lite så jag inte får IG i kemi

PUSS!
                                           
älskar dig bästavän! fotbollen börjar i helgen glöm inte det aik-halmstad!            

Kommentarer
Postat av: Anonym

AIK <3 längtar :D

2009-04-01 @ 18:24:54
Postat av: Anonym

AIK <3 längtar till söndag :D

2009-04-01 @ 18:26:03
Postat av: Linda

Det var inte snällt att mjöla mig, Det såg ut som om jag hafr mjäll i hela håret :(

<33

2009-04-02 @ 16:17:55
URL: http://allagillardif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0