Tisdag

shoo alla söta var ju i stan med Táxen,sonia och Lollo,  Lollo och jag åkte ditt lite tidigare än dem andra och gick och titta efter en söt vit klänning hittade ingen så är jätte fin. sen kom de andra  vi köpte glass sen gick vi runt och tittade lite efter fina saker sonia köpte: aprikos färgad tröja från topshop och  blå kofta från topshop och även en svart tjocktröja från gina, LInda köpte: kofta från topshop,jeans cheap monday, ett halsband. tror det inte var nåt mer.
sen drog vi till sumpan och fikade lite mysigt. Se tänkte vi dra till ursvik vi vile vandra runt lite men det vart inget av det eftersom jag har lite ont i halsen m.m. Imorgon måste jag nog plugga lite vilket suger! men annars får jag inte G i bild och G vill man ju ha..
                                       
                                              (USA 04 vägen mellan L.A och San fransisco)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0