:/

Det var ingen tränning idag :( det fanns ingen nyckel så vi kom inte in :( vart lite ledsen äver det... eftersom jag faktist vart possitiv på slutet av eftermiddagen ;) men ist fick man åka hem och försöka vara nyttig det vart ett städande av gaderoben och efter 2 timmar slit och jobb..efter hittat   4 par vita leggins (gillar inte vita leggins särskilt mcyket) efter hittat 5 oandvända skit snygga midjeskärp,4 oandvända tröjor och och ungefär 1 ton riktigt fula gammla kläder..så har jag städat kanske en tredje del?:(
sorgligt värre har även  rensat neccässaren men det gick SKIT jag e såå klumpig tappade  mitt puder över den vita mattan :( åh vad sur jag vart men det löste säg ;)
  
glömde berätta vi var såklart på skit mysiga ben and jerry kaffet idag (me löööve) sen köpte min sötnöt sjuukt snygga skor åh love it! men titta vad jag fick av nea idag?:D

               
                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0