god natt/svar på tal

god natt nu sötnosar orkar inte vara vacka längre har en enorm huvudvärk stackars lilla mig :(

                                                              
eyy hur lärde du och den där sonia känna varandra?:O  /dennis

eyy dennis mannen!! jag och sonia hade gemensamma kompisar och så en match när jag var skadad så kom hon ditt och titta på nr nea och wedin skulle spela match (eller skulle hon spela) och då satt vi och flummade hela matchen sen gick vi och åt lunch på en pizzeria och skrattade och om dåliga skämt sen satt vi på t-centralen och skratta skit läng kortfatat ;)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sonia

Hahah "eey Dennis mannen!!" hahaha xD omg, blir så flumm när jag e trött... :S

Aja natti<3

2009-08-10 @ 00:49:12
URL: http://www.maffiamilou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0