hahah jag tror alla sett det

när katarina total dissar alla "kändis" bloggare och i det här fallet håller jag helt med de yngre  bloggarna..jag tycker att det känns som hon bara vill bli en stor bloggare själv..visst jag kanske inte tycker om dessie och kissie men deras bloggar är roande och det är väl det det går ut på? att få så många läsare som möjligt.Jag är inte sån som person så jag driver min blogg på mitt sätt om ni vill läsa så gör det annars skit i det jag älskar alla mina läsare ändå;) japp men ni som inte sett det varsegoda!

                          

rätta: hon är ju en stor bloggare..men det börjar bli jobbigare där uppe i toppen ;)                        

Kommentarer
Postat av: Lia

Eller hur håller faktiskt med dig, verkar som om hon vill det eftersom hon sa att hon varit bland de topp 10 där ett tag..

2009-08-28 @ 22:03:38
URL: http://liasplace.blogg.se/
Postat av: Katarina*

Gud, jag HATAR verkligen henne, katarina!

2009-08-28 @ 23:40:17
URL: http://kataw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0