helt f*cking underbar dag!

jag mötte taxen tidigt i stan..vi gick runt och prata noch sen satte vi oss på waynes coffee och drack latte och åt frukost sen vandra vi runt lite till ;) och bara hade mys
sen drog jag till nea..där lollo,wedin och sonia redan var..vi bestämmde oss för att bada i poolen vilket vi gjorde i några timmar :P jag och lollo fick ångest över att vi faktist behövde åka hem nångång..men sen fota vi lite! ni får bilderna så fort sonia lagt in dom på fejjan ;) sen prata vi..och så dom skulle äta sushi och titta på film ikväll men jag hade skit läxor så drog hem till mina kusiner och va där innan jag åkte hem ;)

bilder kommer allts snart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0