sorry bitches!

för dålig uppdatering..men det är nämligen så att jag har ett liv:O men idag var jag förts i skolan kom lite förrsent trode vi började halv nio medans vi börja åtta ops! men skolan sög gjorde inget intressant och lärde mig inget..sen drog jag till min älskliing lollo och vi gick och fikade för att fira hennes namnsdag:) japp så har dagen sätt ut på ett enkelt sätt ;)
och nu har nån flyttat min f*cking kamerasladd gissa vem som blir liite dampig på det? så nu ska jag ställa mina föräldrar mot vägen..hur fan kan ni få en bra blogg utan bilder?
                                     
hehe det var jag som slarvat bort den här e iaf lollo på fiket idag..vet inte hur länge vi satt och skratta åt dom där sugrören och allt annat ;)

                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0