svar på tal!!

                                  
ser ni ni att jag har en ny bild :D och det är abslut inte för att jag inte hittat min gammla *host*  men jag fick ett mejl igår från en tjej som hade en fråga som hon verkligen ville få svar på..och efetrsom jag inte får så många frågor så tänkte jag visst kan jag det ;)
hej mitzelle! jag får inte en riktig bild av hur du är? är du fjortis/pluggis/emo har ingen anning..men jag tror jag gillar din blogg..men du kan väl fixa en ny design? sista frågan hehe (a) bor du i sumpan?
hej sara som jag tror du hete :) asså jag tycker inte man behöver dela in folk i om dom är fjortisr,emos m.m jag är mig själv och vad folk tycker skiter jag i ;) ny design hoppas jag snart som f*n kunna fixa! ska göra det så fort som det går. och jag bor i sumpan ;)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Lia

sv; Haha aa precis ;D Man vet aldrig vad som händer och sker ;) Naw, tack så hemskt mycket =)

2009-08-28 @ 22:29:16
URL: http://liasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0