svar på tal!

                                                       
oj vad mycket frågor jag fått nu :P eller Inte så många ungefär 10 obesvarade ;) men jag tänkte att nu ska jag slänga in 3 stycken snällt va?:)

hej kan du inte göra fler videoinlägg :) du e så bra på det (a)
/Lisa

tack :) men jag har fått mycket kritik för mina videoinlägg också :P att jag är alldeles för oseriös men that´s me! sp du kan nog få några fler :) men vi får se när jag har tid ;)

har du och wedin bråkat? har hört ett rykte om att du typ kallat henne massa hemska saker?!!:O/anonym
Va?:O jag har aldrig sagt nåt dumt om henne.hon är i skåne och jag kom precis hem från dalarna så vi har inte haft tid och träffas men vi smsar ju!      så bråkar  gör vi INTE!

vart i dalarna har du land?jag är från dalarna och tror jag har sett dig i kupolen?:O
Ludvika ;) så det är mögligt att du sett mig i kupolen..för det är det närmaste stället att shoppa på ;) Hälsa nästa gång!

Kommentarer
Postat av: - H*

- skit i kritiken, go hard ;)

2009-08-05 @ 22:28:09
URL: http://finest.se/hodamerei

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0