helgen is going to be awsome!

om allt går som det är tänkt så går det bli en riktigt mys helg verkligen!! bara umgås med personerna man älskar! loss control och bara ha mys..not hahah men jag längtar verkligen.jag blir alltid så glad när jag har storslagna planer haha men det blir jag faktist.

michelles birthday 08 planering i minst 5 månader behöver jag säga att det var galet lyckat?

nyår 09 lite planering väldigt mys och lyckat även fast jag fira på landet.vad kan hänt där :O

emo/rock fest februari 09? planering nån vecka en av det roligaste kvällarna på år!

vad säger  man jag är ett planerings freak haha lollo blir galen på mig för det men det är ju också jag som är bäst på att fixa stora fester små är jag väldigt dålig på att fixa om det inte är personer man verkligen trivs med men om du ska ha en fest och vill ha tips mejla :) mitzelle@live,se jag e seriöst grym ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0