jag lever nästan :)

hej bloggen! nu sitter jag här uppe i dalarna totalt instängd (nästan) massa snö vilket jag älskar. jag umgås med lollo hela tiden typ eller spelar wii..en av julklapparna annat va pengar och lite småsaker :) jag är helt beroende av wii är såå grym på det hahah ;)

problem på landet: ett stort problem här uppe är att jag försöker bli lite mer "bondig" men det funkar inte! försöker att inte sminka mig varje dag (lyckas) försöker att inte tänka riktigt på vad jag har på mig (lyckas nästan) och försöker faktist inte byr mig så mycket om utseendet lyckas inte sitter här med ansiktsmask hahah ;)

har ingen kamera sladd! så det blir inte så många bilder från det här förrns efter jul :/ uppdateringen kmr fortfarande vara ganska dålig men ska försöka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0