sista delen!

imorgon är det ju nyår! så idag blir sista samanfattningen av året ;)

november

behöver jag säga nåt?! sm-guld för i helvete! en sån lycka slår fan alla känslor man kan ha! senare när cup guldet kom var det bara en jevla lättnad och fortsatt lycka :) umgick mkt med wedin och lollo och såklart alice :) hade mkt trevlig en kväll i stan då även sonia hihi var kul ;) pluggade rumpan av mig och det gick ganska bra i skolan..alice umgicks jag nog mest med hihi har alltid kul med den lilla tösen XD opererade mig jobba på ica maxi hade en mys kväll med nea :)


alice vart trött efter enhel dag i skolan XD

december
kort sagt_plugg utekvällar och umgås med älsklingar! svårt eftersom det var så nyligen eller det är fortfarande  december haha får för mig att dt är 2010 hih me like :) helt ärligt det kommer inte kännas särskilt annurlunda det är inget som var särskilt dåligt i år gjort massa nya grejer och som jag kanske ångrar lite men det var ett toppen år så se vad som blir bättre 2010 :)






                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0