äntligen slut på stressen

Nu har är jag äntligen klar med svenska projektet!!! vilket gör att jag har liite tid att blogga. JIdag har jag känt mej ganska drogad eller väldigt drogad hela morgonen gick åt att stressa för projektet. Igen av jag och alice var särskilt hungrig med vi åt några pannkakor. Vi han klart på vårat svensk projekt och hade Musik jag älskar musik för att vi kör altid någon tävling och jag är altid så in satt i tävlingar och gör allt för att vinna:d men eftersom jag och alice inte åt någon lunch vart vi helt drogade på matten och satt och asgarva åt riktigt torra skämt.. men men det är våran vardga =) På vågen hem från skolan började det snöa.. och vi försöklte fånga snö på tungan eller jag försökte men misslyckades och det kom in näsan :(

Dagens planer

1.äta
2.tränna innebandy
3.baka brownies

Helgens planer:

Fredag: bio med Lollo :D
Lördag: Match mot djurgården, Konfa träff och shopping
Söndag: Inga planer än så länge

Puss

/Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0