bajs

Hej alla söta förlåt att jag inte har bloggat men min dator har gått sönder!!! det hr vart helt sjukt nu är jag hemma hos lollo på hennes dator tack Lollo :D mejl korgen har exploderat efter som jag inte kommit in på den heller :( men imorgon ska jag ta tid på mig att svara på alla :) jag komm nog inte a kunna blogga varje dag förrns min dator e lagad och det kan ta en stund.
.
det här har ni missat:
Smsat ovnlig mycket med Linda
äntligen träffat sonia
fått Ig på no läxan =(
blivit totalt beroende av Làte.

Nu ska Lollo svara på några frågor om mig :D

Beskriv Michelle med ett ord?
svar: Kul

Har Michelle bra karma?
svar: Nej


Vad tror du Michelle blir när hon är vuxen?
svar: Kontorist

Vilket ord andvänder michelle oftast?
svar: Bajs

Tycker du Michelle är omogen?
svar: Ja

Är Michelle farligt beroende av något?
Svar: sms

Är Michelle en bra kompis?
Svar: För mig


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0