Hatar söndagar

Jag hatar söndagar har sagt det 200gånger förut och det hjälper ju inte att jag precis skrev ett blogg inlägg och råkade radera det.. Dagen började med att jag spelade innebandy match jag sög apa vi förlorade stort riktigt stort..
Men sen åkte jag hem och åt en semla jippi :) åkte till Lollo och vi satt och asgarva säkert en timme och det hjälpte inte att åka till IKEA vi hade sjuukt kul. Vi pratade om hur mitt rom skulle se ut och om att vi ska öppna en bar på jamaica iframtiden så det är mitt framtida jobb :) Jag tror seriöst jag börjar bli beroende av kafe har vart det hela dagen typ började med kafe late på IKEA och nu sitter jag oh äter kafe glass me love!
I veckan händer inget särskilt har matte prov på onsdag jippi...not
Nu ska jag gå och ta lite kafe tror jag

puss

/Michell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0