hatar söndagar

jag har sagt det tusen gånger innan jag hatar söndagar var först ikyrkan med LInda och Linnea vi var tvungna att gå på ett info mötte om resan till berlin :D det är alltså mellan 16-23 maj vi åker till berlin FF =) det kommer bli skiit kul. jag fick lust att åka och shoppa men ingen hade lust att följa med mig.. så mamma och jag åkte och köpte en skidjacka till mig eftersom jag ska till bjursås på tisdag med alice jippi ;) sen åkte jag hem och pluggade lite måste nog plugga lite till har ju spanska prov imorgon =( kommer antagligen inte tränna imorgon heller vilket gör mig lite ledsen. Men annars hände det nog inte så mycket idag.

Puss
/Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0