Lördag och fredag

jaha helegen e snart slut =( väldigt sorgligt. men det har vart kul igår var ju Lollo och jag på bio vi såg "Bolt" (a) den var faktist bra :D vi hade skit kul ocg gick och åt på donken innan och pratade om allt mellan himmel och jord (a).

sen idag Lördag så började lördagen med en innebandy match mot DIF vi vann med 14-1 :D så det var faktisr skit kul jag gjorde 3 mål ett snodde jag av sandra sorry :(  Men sen så gick jag,Linnea och Linda till konfa träffen och vi hade lite trevligt jag fick pröva präst kläderna och jag försökte att inte börja asgarva men jag misslyckades hahah vi gick även upp i kyrkotornet sjuukt coolt stackars linda och LInnea som var rädda :P


från fredag kvällen ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0