Lördags kul

japp det var alltså  alla hjärtansdag och det va en skit bra dag utan pojkvän ;) jag var med storasyster wedin hela dagen och vi hade kul:D
Vi var alltså inne i stan och såg "i taket lyser stjärnorna" den var skit bra nästan alla i salongen satt och grät högt okej jag fick en tår i ögat  men jag asgarvade till den och de som skrattade :)  Vi gick in på top shop där de gjorde hjärt  "tatueringar" vi gjorde två på kinderna skiit söta. m Vi tittade efter nåt fint att köp men hittade inget.
Efter filmen kunde jag inte hålla mig jag gick och asgarvade hela vägen hem okej verkligen inte ovanligt men väldigt kul.
titta på Lindas blogg : www.lindawedin.blogg.se  den e söt.
och jag vet bloggen ser fortfarande ut som mormors matta det ser hemskt ut men fixar det så fort jag kan ;)


jag hittade en bild på alla kräftor vi fiskade i sommras saknar såå sjukt mycket

Puss

/Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0