Måndags sovmorgon

Jag har sovmorgon jippi :D börjar inter förrns halv tio det känns skjuukt skönt nånting jag verkligen behöver nu är det bara 5 dagar kvar vi får se om jag klarar det :) veckan kommer gå till att köpa födelsedagspresent till mammma och plugga inte särskilt intressant saker hittade den här bloggen www.iesbskvaller.blogg.se  Jag tycker det var lite kul att nån gjort en blogg om min skola men bloggen är ju sjukt ointressant tycker jag. 
                                                                                   
Dagens
humör: ganska glad
outfitt:jeans blå långärmad tröja
smink:puder och mascara
låt:  out of touch

                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0