fattar inte ett skit

varför ska man ha riktiga lektioner första dagen? varför ger lärare läxor första dagen? varfö har man tre brandövningar?
visst det är skönt att missa lektioner men det är så j*vla kallt ute! och om man vill ta sin jacka får man kvarsitning lika bra om jag blir sjuk!  Igår träffade jag även min älskade kusin isabelle vi var i vällingby och försökte akut hitta en födelsedags present  till nicolas vi lyckades inte =( så vi gav han pengar han blev väl glad hoppas jag =) vi hittade några fynd på mellandags rean =). Idag var jag med alice i stan vi köpte inget förutom red bull =) men vi gick runt där och pratade typ. hittade några saker jag tror jag ska köpa imorgon =).


tisdagens köp =)

mascara
puder 
typ en tunika
hårspray.

puss och kram gulbanan

/Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0