träning igen =)

idag ska jag träna igen efter typ 2 veckor uppehål. Idag hade vi skola eller vi skulle gå runt i stan och fota olika ställen, jag o alice va i samma grupp jag tyckte det gick ganska bra =) men sen sa dem att vi skulle ha matsäck? det hade vi ju inte eftersom vår lärare sagt att man inte skulle ha det. men vi  gick och åt på taco bar lika bra det.  men vi gick runt där och tog massa bilder. men man skulle svara på massa frågor också men vi hade ingen penna så jag fick springa in i nåt j*vla skit centrum jag har ingen aning om vart det var nånstans men det fans typ inga affärer men vi hittade en penna=)
nu ska jag gå och träna och ha vattenkrig med linda =)

Puss och kram gulbanan

/Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0