ni kan aldrig gissa vad jag ska göra imorron

för jag ska göra nåt..jag ALDRIG trode att jag nångonsin skulle göra..men va fan som sagt man lever ju bara en gång! måste testa allt! jag ska på allsång med min söta alice! så titta på tv om ni ser oss..kändis kåt som man e ;)
men det ska bli mysigt.
idag har vi annars vart och tittat på sommar rean i stan..det vart en snygg t-shirt för mig rosa såklart ;)
slice köpte också en t-shirt.berättade jag att hon hittade en ed harley i norrtälje på en affär för 85 kr! helt oandvänd sjuukt coolt :) själv vart det par snygga klackskor ;)  har nog inget mer att säga nu..ni får ha det unerbart älsklingar!
                                                   

                                            saknar min bästavän..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0