såklart jag tänkte skriva lite om dagen också ;)

idag så mötte jag upp alice vid islandstorget kl två typ..sen gick vi till ängby badet för att bada..ofc. men det var så j*vla mycket folk..så vi bestämmde oss får att gå in på en liten stig låter helt sjukt..vi gick och efter en liten bit hitta vi en pytte lite mysiga "strand" där vi badade, fotade och pratade..vi hade det riktigt mysigt.men efter en stund bestämmde vi oss för att gå till vällingby men vi gick åt fel håll öh...men vi gick och flummade runt och hade mysigt men vi pallade inte gå till vällingby utan stannade vid islandstorget.jag köpte cherry cola kommer alla från konfan ihåg? det var ju såå kul.
sen drog jag hem måste packa lite och sånt till imorgon.. jippi!
PUSS!
                                            

                                                     från berlin hittade en ROSA telefon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0