asså jag har verkligen inget liv...

hej japp det blir ett till inlägg idag det är ju roligt för er :) men jag har verklien inget att göra nu pallade inte dra ut så sitter vid datorn och lyssnar på musik just nu spelas justice såklart ;)
sen har jag precis ätit jordgubbar och glass kan det bli bättre än så?
haha juste fick ett svar på tal ska lägga i dte nu här neranför ;)
       
skriver du allt som händer i ditt liv?eller vad håller du utanför typ? kan du inte berätta mer om fester och så?
sen undrara jag har du några syskon?/anonym

1.Hola anonym.. nej jag skriver inte allt det skulle aldrig få plats jag berättar inte nånting om seriösa relationer jag vill inte nämna mina ex i bloggen eller nånting så det känns inte snällt mot dom..jag skriver heller inget om personer jag bråkar med..även fast n¨gra skriver skit om mig på deras bloggar.
2.nej det tror jag inte att jag kan berätta om tyvärr för att  håller lite saker hemligt för vissa vänner och andra som
inte ska veta men jag kan försöka skriva lte mer sånt ;)
3.nej jag har inga syskon
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0