dagen

först var jag på min lilla kusins skolavslutning eller han är inte s liten 8 år ;) efter det ville han och hans syster 5 år. att jag skulle gå hem till dom och leka och så snäll jag är gjorde jag det ;) jag har mest spelat guitar hero hela dagen och lekt kurra gömma. men sen ville de gå ut och plocka blommar och eftrsom jag är såå himla cool lånade jag min kusins skateboard jag äger på att åka ;) fast jag trilla och gjordemig liite illa.sen skulle jag åka tilll ursvik men det  vart inte så nu ska jag packa för två veckor framåt då jag först ska åka till dalarna med kusinerna och sedan  ska jag till göteborg med bästvän längatr som fan vi ska ha sjuukt kul älskling!
                                   
                     ¨bara en äkta vän kan se bakom det falska leendet om det inte är äkta jag e lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0