God natt

Kvällen va helt ganska kul. åkte till skolan åt mest min pastasallad(a) sen vart det massa efterrätt :D
Det vart grädde över allt och snöbollskrig på gårde tappade min sko för andra gången idag(a) eller jag ställde den vi dörren så vi inte skulle bli utelåsta det vart vi än då.. Vi gick bakom skolan i skogen lite små rädda (jag iaf) plötsligt kom snöbollar bakifrån och framifrån..blev träffade i bakhuvudet :( planen var att åka till ursvik efter men pallade inte :(
åkte hem  med päronen bråkade lite med mamma.. blev sjukt sur på henne och funderar på att bo vorta hela nästa vecka det får vi se

                                                             
                                          dagens bild slumpmassigt vald söta wedin!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, vad gullig du e gumman <3 v ses ikväll:D

2009-03-16 @ 14:50:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0