I Love fridays!

Jag älskar fredagar! kvällen började med att vi åkte till solna där  satt jag och LInda och åt en glass sen så kom Lollo då bestämmde vi oss för att åka till kista och äta eftersom jag var extremt sugen på pizza efter kista. JUste när vi var på våg till kista så hann bara jag med på tunnelbannan jag sprang tillräkligt snabbt och Lollo och linda stog och asgarva åt mig på perongen.. sen kom vi inte på samma vagn så vi stog och typ gjorde grimarser mot varandra men några trode vi gjorde till dom (a) När vi kom hem satt vi i hallonbergen och fota och hade lite mysigt(bilder kommer)
Vi beslutade oss för att gå hem.. Där tog vi än grilla och gick till "stora u" där försökte linda få igång grillaen men misslyckade som vi är fick vi inte igång den.. Sonia och sohie kom efter en stund :). Vi beslutade oss för att spela fotboll mot några 2:or? jag var lite halvt "flummig" så jag halkade massa gånger men kl. 19 var det tvungna att gå så dä körde vi sista målet vinner vilka tror ni vann?*stolt* sen så...sjöng vi mest hela kvällen på en skatebord ramp det låter helt sjuukt men man lever ju bara en gång!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0